Naše služby

Quadruple nabízí velkoobchodní mobilní hlasové a datové služby svým partnerům, kteří se chtějí uplatnit na českém trhu jako virtuální mobilní operátoři a poskytovat mobilní telekomunikační služby pod vlastní obchodní značkou.

Naši partneři mají možnost využít námi předdefinovanou strukturu tarifů, nebo si s naší pomocí sestavit vlastní nabídku tarifů a služeb. Při vynaložení minimálních nákladů se tak během několika dnů mohou stát plnohodnotnými mobilními operátory.

qservices1
q-mvno

Staňte se virtuálním mobilním operátorem (MVNO)

S námi se každý může stát konkurenceschopným virtuálním mobilním operátorem

Jste firma se silnou klientskou základnou, která nabízí svým zákazníkům slevové kupóny a karty? Chtěli byste jim nabídnout něco navíc? Staňte se našimi partnery a rozšiřte své podnikání o telekomunikační služby!

Nebo jste firma, která se rozhodla podnikat v telekomunikační oblasti a svým zákazníkům nabízet kvalitní a konkurenceschopné služby? Kontaktujte nás! Našim partnerem může být jakýkoliv subjekt, který chce na českém trhu nabízet mobilní hlasové a datové služby.

Co musím udělat proto, abych byl operátorem ?

Krok 1

Kontaktujte nás na naší emailové adrese Info@quadruple.cz a seznamte nás s Vaším podnikatelským plánem.

Krok 2

Abyste mohli podnikat v oblasti elektronických komunikací, musíte být zaregistrováni na Českém telekomunikačním úřadu. S registrací na tomto úřadu Vám samozřejmě pomůžeme.

Krok 3

Podepíšete s námi smlouvu o ochraně informací (NDA).

Krok 4

Společně projednáme nabídky Quadruple a pomůžeme Vám sestavit nabídku tarifů a služeb dle Vašich představ.

Krok 5

Podepíšete s námi obchodní smlouvu.

Krok 6

Po krátkém školení a testování budete moci zahájit komerční provoz.

Jaká je podpora od Quadruple ?

S pomocí technologie mobilní sítě Vodafone jsme pro vás na naší Quadruple platformě připravili komplexní podpůrné systémy, díky kterým je poskytování vlastních mobilních služeb naprosto snadné.

Na naší platformě můžete využít následující podporu:

Technická podpora

  • Poskytování mobilních hlasových a datových služeb
  • Využití podpůrného systému pro zakládání a správu zákazníků, přiřazení služeb (balíčků, tarifů), nastavování, aktivaci a deaktivaci služeb a přehledné účtování
  • Každodenní podpora při zřizování služeb a během zkušebního provozu
  • Webová samoobsluha
  • Administrativní a technická podpora, přístup ke službám přes webové nebo datové rozhraní s možností integrace se stávajícími systémy našich partnerů

Obchodní podpora

  • Doporučení k cenovým plánům a všeobecným podmínkám
  • Podpora při vytváření nových nabídek a produktů
  • Nabídka předem definovaných tarifních balíčků a následné vytvoření individuálních tarifních balíčků

Provozní podpora

  • Každodenní emailová a telefonická podpora

Služby pro koncové zákazníky

Quadruple chce se svými partnery posilovat konkurenci na českém telekomunikačním trhu, a tak vytváří pro cílové zákazníky řadu atraktivních nabídek, které zvyšují jejich uživatelský komfort.

Krok 1

Vyberte si svého operátora z řad našich partnerů.

Krok 2

Zvolte si z jeho nabídky optimální osobní, rodinný nebo firemní tarif.

Krok 3

Rozhodněte se, zda akceptujete nové číslo dle Vašeho výběru, nebo požádejte o přenos čísla.

Krok 4

Zvažte výhody při využívaní dalších služeb (internet, TV, VoIP).

Krok 5

Uzavřete smlouvu a aktivujte si SIM kartu.